K čemu potřebujeme kterou makroživinu

Netajíme se tím, že jsme zastánkyně vyváženě stravy, ať jde o dosahování jakéhokoliv cíle - formování postavy, redukce tuku, budování svalů, zvýšení výkonnosti,...

k-cemu-potřebujeme-kterou-makrozivinu

zdroj: Shutterstock

Keto diety, nízkotučné diety nebo jiné trendy směry neaplikujeme žádné naší klientce protože:

1) Věříme, že každá ze tří makroživin je pro tělo a zdraví důležitá a nezbytná.

2) Když neexistuje žádné omezení potravin, je takový stravovací plán mnohem víc aplikovatelný
do běžného života
včetně stravování na cestách, v restauracích, a tím dlouhodobě udržitelný.

3) Bez strachů a restrikcí je život mnohem radostnější!

Jakou pro nás tedy každá z makroživin plní službu?

SACHARIDY

  • To je palivo pro skvělý trénink. Stejně jako pro každodenní činnosti.
  • Výplň svalů, díky kterým jsme hezky zpevněné.
  • Výživa pro mozek pro bdělý stav mysli a dobrou paměť.
  • Podpora regenerace po cvičení.
  • Podpalovač metabolismu.
  • Zlepšují náladu.
  • Večer pomáhají usnout a vyspat se dorůžova.
  • Důležité jsou taky pro ženský reprodukční systém.

TUKY

  • Zajišťují správnou funkci nervové soustavy.
  • Výživa pro krásnou kůži, vlasy a nehty.
  • Nosič vitamínů rozpustných v tucích.
  • Důležité pro tvorbu ženských hormonů.
  • Zajistí další pocit sytosti a postupné uvolňování energie.

BÍLKOVINY

  • Stavební látka pro budování svalů, ale také regeneraci tkání celého tělo.
  • Stejně jako tuky zajistí další pocit sytosti a postupné uvolňování energie.

Dej svému tělu pestrou paletu stravy se zastoupením všech 3 makroživin a neboj se žádné
z nich. Tak dosáhneš optimálního zdraví a zároveň nejlepších výsledků na tvé postavě.
Protože tyhle dvě věci jdou ruku v ruce.

Může se ti líbit

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>