Jak a co cvičit pro nejlepší výsledky

Stále nevíš, jak je nejlepší si tréninky a jednotlivé partie rozdělit?

jak-a-co-cvicit-pro-nejlepsi-vysledky

zdroj: Shutterstock

Možná sleduješ nějaké fitnessky, které tě inspirují, ale každá cvičí jinak a tak nevíš, čím bys ses měla řídit ty.

Pojďme si v tom udělat pořádek, ok?

Tak jako není pro výsledky důležité, jak si rozdělíš kalorie a makroživiny v průběhu dne, pokud splníš jejich hodnoty v celkovém příjmu, tak není extra důležité, jak si rozdělíš celkový objem tréninku
v průběhu týdne.

Ale! Jsou tady určitě doporučené možnosti, podle kterých sestavujeme plány našim klientkám a které vychází z nejnovějších vědeckých studií v oblasti tréninku pro budování svalové hmoty.

Pro maximální rozvoj svalů i dostatečnou regeneraci je nejvhodnější procvičit každou partii
2-3x týdně.

3-4 tréninky týdně jsou nejlepší nastavení. Určitě začni s 3, pokud právě začínáš. Pokud máš chuť cvičit častěji, nech si 4/5., den na bříško a kardio.

Když už známe předchozí 2 body, můžeme si říct, že nejlepší varianty jsou SPLIT 1 a 2 z obrázku výše.

Pokud už máš například dostatečně osvalený vršek a chceš se zaměřit jen na budování zadku
a zbytek udržovat, hodil by se pro tebe i SPLIT 3. My ale ve Strong beauty upřednostňujeme
v tréninku rovnováhu celého těla.

Trénink celého těla je stejně efektivní jako trénink rozdělený na spodek a vršek nebo na partie.

Výhodu má v tom, že když někdy vynecháš nebo nemáš v trénincích takovou pravidelnost, tak se nic nestane, protože žádnou partii nezanedbáš.

Není třeba v tom hledat složitost nebo skrytá tajemství. Pokud budeš pravidelně poctivě makat, rozdělíš si zaměření cviků rovnoměrně pro celé tělo, nebudeš to přehánět, abys dala tělu po každém výkonu i dost odpočinku a budeš usilovat a posouvání svých limitů v průběhu času, budeš mít skvělé výsledky!

Chceš se na něco zeptat? Do toho, rády poradíme!

Může se ti líbit

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>