Tipy jak vylepšit dřepy

Také se vám stává, že se u dřepů zastavíte na určité váze a udělat další krůček už je těžké? Mám pro vás 3 tipy, jak vaši hranici posunout

More...

  • střed těla je základ – posilujte pravidelně střed těla, vnitřní břišní svaly a trénujte správné dýchání. Pevný střed těla je základ pro správné dřepy, když ho budete mít silný a stabilní, tak vám to hodně pomůže při navyšování vah.
  • tempo pro nácvik techniky- skvělá metoda, jak si zafixovat lépe dráhu pohybu, techniku a celkově se zasoutředit na dané svaly. Dá se používat například varianta 42X0 - 4 vteřiny kontrolovaně dolů, 2 vteřiny dole, dynamicky nahoru a tam nezastavovat a pokračovat pomalu zase dolů.
  • pyramidová série- dobrý pomocník při navyšování vah, kdy snižujete počet opakování, ale zvyšujete váhu. Například v prvním týdnu cvičíte počet opakování 12, 10, 8, 10, 12, kdy na 8 opakování máte 50 kg, v dalším týdnu cvičíte 10, 8, 6, 8, 10 kdy na 6 opakování máte 55 kilo. Tím, že navyšujete váhy na nejnižší počet opakování v dané sérii, tak pracujete na postupném zvyšování vah.
>