Tip na chutný dietní oběd

Tip na dietní oběd plný chutí, který zaručeně zasytí.

More...

Redukční dieta určitě nemusí znamenat vrabčí porce nemastných neslaných jídel. Pokud byste si takový způsob zvolily, pravděpodobně byste se cítily deprimovaně, hladově a silná vůle by vás dlouho nezachránila. Je přirozené, že si chcete na jídle pochutnat a cítit se spokojeně sytě. Udržet si tenhle stav i během redukční diety je podle mě klíčem k úspěchu a celkové spokojenosti. Proto stále vymýšlím jídla, která tyhle požadavky splní a doporučuju to i svým klientkám. Například tenhle plný talíř lahodného oběda měl jen 300 kcal a 28g sacharidů!

Základem je velké množství zeleniny - na ochucení lahůdkové droždí, lžička oleje, těstoviny shirataki uvařené v zeleninovém bujónu s rozpuštěným vegan “mozzarella sýrem”, kečup se sníženým obsahě cukru a 2 veganské klobásky.

Nízkokalorické potraviny si můžete dát ve větším množství a díky tomu vás zasytí. Buďte proto moudré, když si vybíráte, čím vyplníte svoje “makra”. Naštěstí už dnes existuje spousta potravin, které nám dietu zjednodušují, jako výše zmíněné. A přirozené potraviny jako je zelenina, ovoce, luštěniny,... jsou samy o sobě nízkokalorické a díky obsahu vody a vlákniny naplní vaše bříško ke spokojenosti 🙂 Nebojte se s těmihle potravinami experimentovat a hrát si.

>