Správná volba potravin do jídelníčku

 Jaká je ta pravá volba potravin? Které jsou ty správné? 

More...

Často se setkávám s tím, že holky tápou, které druhy potravin mají jíst na svačiny, co si mají dát na večeři a jak je to s těmi sacharidy. K tomu, aby lidské tělo fungovalo a zvládlo, obstarávat veškeré funkce potřebuje určité množství energie. Energii přijímá v podobě kalorií tzn. jídla. Doporučený příjem kcal je u každého individuální vzhledem k jeho cílům, zohledňujíc více faktorů. Jako je výška, váha, fyzická aktivita, stav metabolismu atd. K tomu, abyste dosahovaly svých cílů, si v první řadě musíte nastavit správný kalorický příjem. To je základní gró celého procesu.

Další krok je mít správně nastavený poměr makroživin – sacharidy, bílkoviny, tuky. Když máte tyhle dvě věci nastavené, pak směřujete svoje stravování v rámci těchto čísel. To je to, na čem záleží, v souvislosti s dosahováním stanovených fitness cílů. Organismu je jedno jestli sacharidy snídá, obědvá anebo jestli jsou to sacharidy z rýže nebo brambor. Hlavním klíčem k úspěchu je zachovat poměr živin a kalorie 🙂

Druhým klíčem k úspěchu je to, aby vy jste se s vaším režimem cítily dobře. Každému vyhovuje něco jiného. Někdo preferuje 6 menších jídel za den, někdo jiný 3 větší. Lidé jsou různí, mají různé preference, možnosti i cíle. Neexistují žádné zázračné druhy svačinek, nebo večeří, které povedou přesně k cíli, který vy chcete. Každá z vás je individuální a tělo každé z vás vyžaduje individuální přístup 🙂

>