Rostlinný roztíratelný tuk

Tip na macrofriedly potravinu.

More...

​Že pečivo s máslem a dieta nejde dohromady? Ani v redukci se o to nemusíte ochuzovat. Jako malé dítě jsem stejně jako většina lidí vyrůstala na spoustě nezdravých a tučných věcí. Většinu z nich jsem přestala sama konzumovat, protože jsem zkrátka chtěla. Mnohem více si užívám kvalitní potraviny obsahující žádoucí živiny (vitamíny, minerály, vlákninu). Ovšem, co jsem si tak nějak odpustit nechtěla a jako malá opravdu milovala je ta klasika. Pečivo s máslem. No, a pokud máte něco rádi, tak není úplně správné si to naprosto zakazovat.

Jak ale pečivo s máslem zakomponovat do svého zdravého a makro-friendly jídelníčku? No jednoduše! Bílý rohlík jsem nahradila žitným pečivem, anebo celozrnným toastem. A máslo, které má na 1g hned 1g tuku, jsem nahradila Flórou Light, která má na 10g jen 3g tuku. Na margaríny je stržena velká lavina negativních ohlasů, neboť ve spousty v nich jsou obsaženy trans tuky a další chemické látky. Nicméně Flóra Light vyšla v testech margarínů jako jedna z nejlepších. Má přírodní složení a žádné zdraví škodlivé látky neobsahuje. Tak proč si s ní to pečivo občas nenamazat? Nebo nepřidat do nějakého pečení? Snížíte si tak množství přijatých tuků o více než polovinu a to se může třeba v dietě hodit, nemyslíte? 

>