Proč stále nehubnete?

Nejčastější situace, ve které k nám klientky přicházejí a ve které se možná najdete také, je tato.

More...

Snažíte se hubnout týdny a měsíce, možná vidíte i malé pokroky, ale pořád vaše postava neodpovídá vaším představám a chtěly byste pár kilo shodit.

Jenže už nevíte, co změnit, protože jíte malé porce a nízkokalorická už víceméně pořád. A stává se občas, že už vás ten stálý hlad prostě štve a sníte na posezení tabulku čokolády, protože se neudržíte nebo zajdete na vydatnou večeři. To bohužel zmaří vaši snahu, ale vy chcete makat dál a tak pokračujete od dalšího dne na nízkém příjmu. Pořád ale bez valných výsledků. Tak kde je ta chyba?? Co byste měly dělat víc nebo jinak?

Odpovědí na to je DOSTAT SE DO DOBRÉHO VÝCHOZÍHO BODU Z HLEDISKA KAPACITY METABOLISMU. Hned vysvětlím. Dlouhodobý nízký kalorický příjem vede k tomu, že se vaše tělo na tyto hodnoty adaptuje a funguje v úsporném režimu, tudíž nespaluje podkožní tuk. A jelikož jste v průběhu redukce stravu občas porušily, zastavily jste možný pokrok nebo nabraly to, co jste předtím zhubly, ale každodenní kalorickou restrikcí na pravidelné bázi jste si vybudovaly zpomalený metabolismus. To co je teď třeba udělat na prvním místě, je obnovit jeho kapacitu, aby vaše tělo bylo ochotné spalovat tuky. S tím pomáháme našim klientkám denně. Překvapí vás, kolik můžete jíst a přitom hubnout:) Hladovění není cesta.

>