Pečivo

Měly byste vyřadit pečivo ze svého jídelníčku? Které je to dobré a které špatné?

More...

Která z nás nemá pečivo ráda? Křupavé, voňavé, měkkoučké... Já myslím, že téměř každá. Kdo by taky ne. Když se rozhodnete začít s hubnutím nebo obecně zdravým jídelníčkem, často se můžete dočíst, že byste měly pečivo vyřadit jako nevhodnou a nezdravou potravinu, po které se jen přibírá.

Pokud je pro vás představa života bez pečiva nepředstavitelná nebo minimálně velmi smutná, mám pro vás dobrou zprávu - NEMUSÍTE!! Pokud si vyberete vhodné pečivo + jeho obsah sacharidů a kalorií zahrnete do svého denního příjmu, který odpovídá vašemu cíli, můžete si ho denně dopřávat se stejně klidným svědomím jako třeba když jíte rýži nebo ovesné vločky.

A jaké druhy jsou ty doporučení hodné? Není pečivo jako pečivo. Určitě se vyvarujte bílému a tučnému jako jsou tukové rohlíky a croassanty, které obsahují hodně kalorií, minimum nutričních látek a díky téměř nulovému obsahu vlákniny vás ani na dlouho nezasytí.
Doporučím vám své oblíbené a osvědčené:
- celozrnné tortilly a toustový chléb z Lidlu
- Kváskový žitný chléb z Globusu
- Domácí pečivo ze špaldové mouky a ovesných vloček (moje recepty najdete na Veganza.cz
)
Jak často jíte pečivo vy a jaké je vaše oblíbené?

>