Nejčastější chyby při formování postavy

Jakou nejčastější chybu dělají ženy, které chtějí budovat svaly a formovat postavu? 

More...

Často si ženy dávají za cíl hubnout a budovat svaly zároveň. I když říkáte, že chcete jen zpevnit a ne aby vám rostly svaly, stále to znamená budování svalů. I když ne do velkého objemu, ale spíš jen do hustoty a zkvalitnění svalových vláken. Každopádně je pro to vždy třeba dostatečný příjem kalorií. Začátečnice můžou z počátku vybudovat nějaké svaly a k tomu snížit procento tuku zároveň. Pokud ale cvičíte a hlídáte si stravu déle jak půl roku, není dobré se na tohle spoléhat a mohly byste být spíš demotivované, když výsledky neuvidíte...

Pro budování svalů, zpevňování, formování postavy, ať tomu říkáte jakkoli, je zásadní JÍST MINIMÁLNĚ TOLIK, KOLIK SPÁLÍTE. Při nedostatku kalorií budete bez energie na tréninky, tedy nebudete moct dělat pokroky a ani regenerace nebude dostatečná. Pokud nechcete být jen hubené, ale mít i kulatý zadek a vypracované bříško, hezky tvarované paže,... nebojte se najíst dost. Když se bude váš jídelníček skládat z kvalitních potravin a vyvážíte si makroživiny, zaznamenáte nejlepší výsledky!!:)
Pokud si s tím nevíte přesně rady, ať se stravou nebo cvičením, už víte, kam se obrátit:)

>