Míra fyzické ativity

Uvědomujete si důležitost zohlednění míry fyzické aktivity při plánování stravovacího a tréninkového plánu? 

More...

Kolik strávíte času tréninkem? 5h týdně? 10h týdně? I když jste aktivní sportovkyně, pořád je cvičení jen dílkem vašeho režimu. I když odečteme 8h spánku každý den, zbyde nám něco přes 100h týdně. A to je 10 až 20 násobně víc, než co vám zabere trénink.

Zohledňujete tedy, jak tahle velká část vašeho času vypadá? A proč by vás to mělo zajímat? Můžete spálit 50 kcal/h sezením u počítače nebo 300 kcal/h pobíháním na placu v restauraci. Vaše zaměstnání a volnočasová aktivita mají obrovský vliv na vaše výsledky, ať už je váš cíl hubnout, nebo budovat svalovou hmotu.

Vyhodnocení fyzické aktivity je jedna z prvních věcí, kterou na začátku spolupráce řešíme s každou klientkou. A podle toho jí na míru uzpůsobujeme stravu a pohybové aktivity.
Individualizace je při koučinku klíčem k úspěchu. Na to my dbáme a díky tomu mají holky v rámci Fitness programů super výsledky. 

>