Jak jíst v restauraci

Redukční dieta a stravování v restauraci, jde to dohromady? 

More...

To, že se snažíte zhubnout neznamená, že musíte automaticky odmítat pozvání na obědy a večeře a stravovat se jen doma připravenými jídly. Když se budete držet těchto doporučení, můžete si s čistým svědomím pochutnat na menu z restaurace, aniž byste si zpomalily pokroky.

BÍLKOVINA + ZELENINA (+ PŘÍLOHA bez tuku)


Vyberte si restauraci, kde v nabídce najdete vhodný pokrm, kde můžete identifikovat složení a bude se podobat tomu, co běžně jíte. Např. ryba s grilovanou zeleninou, tofu se zeleninou s rýží, vařené brambory s kuřecím steakem a salátem,...


POŽÁDEJTE O ODLEHČENOU VERZI
Požádejte o úpravu s menším množstvím tuku a bez polévání olejem navrch.


PLÁNUJTE
Podívejte se na menu restaurace den předem, vyberte si pokrm a naplánujte si jídlo do stravovacího plánu na následující den. Od toho si odvoďte zbytek jídelníčku, který si nachystáte.


VELIKOST PORCE
Porci odhadněte od oka, vyčtěte z menu nebo se na gramáž rýže/brambor a masa/tofu zeptejte obsluhy.


DRŽTE SE SVÉHO PLÁNU
Dejte si k jídlu vodu, která podpoří pocit sytosti a nespadněte do pokušení objednat si po jídle dezert jen proto, že jste v restauraci. Raději si místo toho vychutnejte čaj nebo kávu.


MAX. 1-2x TÝDNĚ
Přece jen je to vždy jídlo odhadem, proto se k variantě jídla v restauraci neuchylujte častěji než 2 týdně.


ZAHOĎTE OBAVY
Nestresujte se, že tohle 1 nebo 2 jídla v týdnu nemáte přesně zvážené a neznáte přesné složení. Je to jen malé procento z vašeho celkového příjmu stavy a pokud dodržíte výše zmíněné zásady, budete mít stejně skvělé výsledky!:)

>