Dýně, skvělý pomocník v kuchyni

Dneska jsem si pro vás připravila skvělý tip. . Co jiného by to na podzim mohlo být než dýně. Mám pro vás pár tipů do jídelníčku.

More...

Tahle oranžová krasavice se pyšní nízkým obsahem sacharidů a kalorií, 8 g sacharidů ve 100g, ale díky vysokému obsahu vlákniny krásně zasytí. Mimo vlákninu je bohatá na vitamíny a minerální látky jako jsou: vápník, hořčík, fosfor, draslík, vápník, betakaroten a vitamíny A, B, C. Takže nejen, že si skvěle pochutnáte, ale obohatíte svoje tělo o vitamíny a minerální látky.

Já sama jsem nad ní dlouho ohrnovala nos do té doby, než mě naprosto uchvátila svojí všestrannou chutí. Díky její lehce nasládlé chutí je skvělým základem pro sladké pokrmy. Já si jí dělám pečenou v troubě plněnou krémem z hedvábného tofu a proteinu, s ovocem a skořicí, dýňové pyré pak poslouží jako základ pro pečení různých koláčů, buchet nebo palačinek. Dýňové pyré ráda využívám i ve verzi slaných pokrmů, jako základ pro dýňové noky nebo dýňovou polévku s kokosovým mlékem a kari pastou.
Jak ji nejraději připravujete vy?

>