Cvičení a jeho benefity

Cvičíte rády anebo se musíte neustále k pohybu přemlouvat a nutit? Pokud jste odpověděli na první možnost ano, tak si položte otázku, jaký je váš skutečný motiv a po přečtení zhodnoťte, zda je správný. Pokud jste odpověděli kladně na druhou možnost, tak byste tento příspěvek měli přečíst 2x tak pozorně a trochu se zamyslet.

More...

Cvičením proti nemocem!
Nemoci jako kardiovaskulární, rakovina nebo cukrovka. Jak se jim snažit předejít? Pravidelný pohyb, ať posilování či aerobní aktivity prováděné alespoň čtyřikrát týdně, mohou působit preventivně proti těmto nemocím. Když k tomu přidáte i kvalitní a vyváženou stravu, tak prevenci jen posilujete
Proti chátrajícímu tělu ve stáří!
Většina z nás cvičí kvůli lepšímu vzhledu, radosti z pohybu, zvýšení síly, zlepšení výkonu. To je samozřejmě správné. Nicméně jednou přijde doba, kdy začnete stárnout a právě tehdy uvidíte ty pravé přínosy posilovacího tréninku a získané svalové hmoty.
Zachovejte si vzhled mladé ženy
Všimli jste si lidí, co pravidelně posilují 20, 30, 40 a více let. Vypadají tak o několik let mladší, než je tomu ve skutečnosti?
Pryč s depresí a stresem
Pravidelná pohybová aktivita je skvělým pomocníkem při redukci stresu v důsledku vyplavování endorfinů.
Hmotnost pod kontrolou
Je to jeden z nejlepších plusů posilovacího tréninku. Budujete svaly a tím zvyšujete metabolismus celého těla. V důsledku nárůstu svalů tak i v klidu spalujete více energie a vaše postava vypadá stále lépe. Je také zajímavé, že ačkoliv má pravidelně sportující člověk pár kilo navíc je méně ohrožen nemocemi, než ten kdo sice nemá nadváhu, ale nesportuje a není v kondici.
Fitness
Abyste mohli říci, že jste skutečně fit, neznamená to, že vlastníte jen postavu s působivým svalstvem. Vaše svalstvo musí být také funkční. A jestliže je, budete nejen vzhledově atraktivní, ale také silní, rychlí, vytrvalí, obratní a ohební.
Kdo si po přečtení výše uvedeného stále bude hledat výmluvy, že není dostatek času nebo nálada, jde jen sám proti sobě.

>